De voordelen van nieuwe uitzendsoftware

Ons uitzendsoftware is opnieuw voorzien van nieuwe mogelijkheden. Benieuwd naar de voordelen van nieuwe uitzendsoftware? Klik dan verder!

De voordelen van nieuwe uitzendsoftware

Voor veel intercedenten voelt het bijhouden van de HRM en CRM-gegevens als een administratieve rompslomp. Dat moet eenvoudiger en efficienter kunnen was de gedachte van een aantal ex-medewerkers in de uitzendbranche. Dit was een van de uitgangspunten voor de uitzendsoftware van Flexmeester. Doordat de software is ontwikkeld in samenwerking met experts en specialisten in de flexbranche en volledig gebouwd vanuit de gedachtegang van de klant. Dit is dan ook de reden dat de uitzendsoftware van Flexmeester wordt gekenmerkt door vele voordelen ten opzichte van concurrerende softwaresystemen. Lees nu verder en ontdek alle voordelen!

Tijdbesparend door hoge efficientie

(Ex-)Intercedenten weten als geen ander hoeveel tijd de administratieve taken in beslag kunnen nemen. De uitzendsoftware van Flexmeester is ingericht met als focus om alle benodigde informatie overzichtelijk weer te geven, maar ook om het administratieve proces zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo is onderlinge facturatie mogelijk. Verder is de facturatie- en verloningsprocedure zo veel als mogelijk geautomatiseerd. Door de efficiente interface wordt het inregelen van tarieven op klant, project en plaatsingsniveau een koud kunstje.

Eenvoud & duidelijkheid

Ons uitzendsoftware heeft een zeer lage leercurve, waardoor nieuwe medewerkers binnen no-time wegwijs worden in het systeem. De dashboards zijn zeer overzichtelijk ingericht, waardoor je altijd snel de benodigde informatie kunt vinden en verwerken. Het systeem is te koppelen met met bijna ieder ander pakket.

Flexibiliteit

Iedere intercedent heeft zijn of haar eigen voorkeuren qua welke gegevens hij of zij graag op het dashboards ziet. De dashboards van de Flexmeester uitzendsoftware zijn dan ook helemaal in te stellen op persoonlijke voorkeur. De uitzendsoftware kan eenvoudig met externe ATS-systemen worden gekoppeld, waardoor alle noodzakelijke gegevens overzichtelijk op een plek kunnen worden getoond. Bovendien heeft u altijd en overal toegang tot het systeem, op alle apparaten. Zo kun je ook onderweg altijd alle gegevens bij de hand heeft.

Nieuwe updates: nog meer voordelen

We zijn constant bezig om ons softwaresysteem te verbeteren en voeren dan ook regelmatig updates door met nieuwe functionaliteiten. In ons laatste update hebben we de volgende functionaliteiten toegevoegd:

Dashboard

De dashboards zijn interactief. Dit wil zeggen dat de signaleringen worden afgestemd binnen de rol die je hebt in de applicatie. Hier zie je op een overzichtelijke manier interactieve gegevens. Vervolgens kun je op deze gegevens klikken om de achterliggende data te bekijken. Hierdoor kun je bijvoorbeeld verzuimacties of het aantal contracten in je workflow zetten en dit gelijk verwerken. Hiervoor hoef je geen extra koppelingen te maken. Dit bespaart tijd en geld.

Integratie met Outlook

Er is een integratie met Outlook toegevoegd. Hierdoor worden Outlook functionaliteiten zoals je agenda en e-mail gekoppeld met de Flexmeester software, waardoor je alles overzichtelijk in het systeem kunt zien. Je hoeft dus niet meer speciaal naar Outlook om je agenda in te zien of om je relatie een email te sturen.

CRM update

Het invoeren van prospects wordt een stuk eenvoudiger. Wanneer je alle velden hebt ingevuld wordt er automatisch een offerte gemaakt die je kunt opsturen naar de klant. Wanneer de prospect de offerte ondertekent wordt deze automatisch omgezet naar klant. Hierbij worden automatisch de juiste cao, tarieven en andere relevante voorwaarden ingevuld. Het onboardingsproces wordt dus een stuk makkelijker en efficienter gemaakt. Dit helpt je tevens om een accurate forecast te maken.

Klantportaal

Er is een klantportaal toegevoegd. De klant kan hier eenvoudig uren doorgeven, facturen downloaden en alle overige essentiele documenten inzien. Het klantportaal correleert een op een met de uitzendsoftware.

Mobiele app

Er is een mobiele app ontwikkeld voor de uitzendkrachten. De uitzendkrachten kunnen hier alle essentiele documenten ontvangen en tekenen. De app wordt nog uitgebreid, waarna uitzendkrachten de beschikbaarheid en gewerkte uren tevens kunnen doorgeven via de app.

Ontdek waarin Flexmeester het verschil maakt!

Dit zeggen ervaren gebruikers

Toen wij als Take Care Works gingen starten wilden we graag werken met een uitzendsoftware die gebruiksvriendelijk is en waar we als 'kleine speler' de aandacht zouden krijgen die we graag willen om te kunnen groeien. Flexmeester maakt deze wensen waar! Inmiddels hebben we in Flexmeester een database opgebouwd van rond de 200 medewerkers. Fantastisch systeem met zeer goede bereikbaarheid en persoonlijke aandacht!
Sjoerd Gelok Take Care Works