Snelle implementatie bij een hightech bedrijf

Als toonaangevende leverancier van hightech software bieden wij een oplossing waarmee je 30% tijd kunt besparen op jouw backofficeprocessen. Met een grondige inventarisatie, onboarding software en strakke datamigratie plan, garanderen wij een snelle en naadloze onboarding. De implementatietijd wordt bij ons gereduceerd van maanden naar slechts 3 à 4 weken.
01

Meerdere Demo’s

Indien je interesse hebt, bieden wij gratis demo’s aan. Deze kunnen zowel online als fysiek plaatsvinden, afhankelijk van jouw voorkeur. We starten met een kennismakingsafspraak om zowel jouw bedrijf als het onze beter te leren kennen. Vervolgens plannen we doorgaans meerdere demo's in om er zeker van te zijn dat we voldoen aan jouw specifieke wensen en behoeften. Tevens bestaat de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen door te schaduwdraaien met onze software.

02

Inventarisatie Meeting

Laatste demo, ook wel bekend als de inventarisatie meeting. Tijdens deze afspraak voeren we een grondige inventarisatie uit, waarbij onze product owner of backofficespecialist aanwezig is om er zeker van te zijn dat we volledig tegemoetkomen aan jouw wensen en behoeften. Bovendien verzamelen we informatie voor het implementatie- en datamigratie plan.

03

Onboarding Software

Nadat het implementatie- en datamigratie plan duidelijk zijn vastgesteld, verstrekken wij jou de inloggegevens voor onze eigen onboarding software. Hierin kun je het intakeformulier invullen met betrekking tot jouw bedrijf. Zodra dit formulier door ons is gecontroleerd, zullen wij deze informatie integreren in jouw Flexmeester software en deze conform wet- en regelgeving inrichten.

04

Trainingssessies

Na de configuratie van de software kun je inloggen en ontvang je 3 à 4 trainingssessies. Dankzij onze intuïtieve software is slechts een beperkt aantal trainingen nodig om vertrouwd te raken met de functionaliteiten. Je zult al snel ervaren dat de leercurve laag is. Deze intuïtieve technologie is het resultaat van low-code programmering en de ontwikkeling door flex-experts met meer dan 20 jaar ervaring in de uitzendbranche.

05

Datamigratie

Er zijn twee methoden beschikbaar voor datamigratie. Voor grotere klanten bieden we op maat gemaakte datamigratie aan. Alternatief kunnen klanten gebruikmaken van onze gestandaardiseerde Excel-bestanden, die ze invullen en uploaden in onze onboarding software. Op deze manier kunnen wij de verstrekte informatie eerst controleren en goedkeuren alvorens deze in jullie Flexmeester software te importeren.

06

Livegang

Na de inrichting (stap 3) ben je feitelijk al live. Echter, na de datamigratie kun je echt beginnen met onder andere verlonen en factureren. Bij de eerste verloningen en facturaties bieden wij ondersteuning, waarbij je kunt vertrouwen op de expertise van onze flex-experts. Ons team is telefonisch snel bereikbaar! Uiteraard kun je ons ook bereiken per e-mail, chat of gebruikmaken van ons ticketsysteem.

  • Team van experts met ruim 20 jaar ervaring in de flexbranche.
  • Breed scala aan functies om de ingesleten backofficeprocessen te optimaliseren.
  • Een tijdsbesparing tot wel 30%.
  • Een webbased SaaS-oplossing met low-code ontwikkeling. Dit leidt tot snel ontwikkelen van nieuwe functies en koppelingen.

Demo aanvragen

Vul het formulier in voor het aanvragen van een vrijblijvende demo op locatie óf online. Wanneer het formulier is ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Hopelijk kunnen we je positief verrassen met onze innovatieve software!

Dit zeggen ervaren gebruikers

Toen wij als Take Care Works gingen starten wilden we graag werken met een uitzendsoftware die gebruiksvriendelijk is en waar we als 'kleine speler' de aandacht zouden krijgen die we graag willen om te kunnen groeien. Flexmeester maakt deze wensen waar! Inmiddels hebben we in Flexmeester een database opgebouwd van rond de 200 medewerkers. Fantastisch systeem met zeer goede bereikbaarheid en persoonlijke aandacht!
Sjoerd Gelok Take Care Works
Eén van de voordelen van Flexmeester is dat de verloning en facturatie synchroniseren met de urenregistratie van onze kandidaten. Dit voorkomt fouten tijdens het facturatie- en verloningsproces en ondersteunt bovendien onze audits voor het Stichting Normering Arbeid (SNA).
Kadir Karaca KRC FLEX