Indien je interesse hebt, bieden wij gratis demo’s aan. Deze kunnen zowel online als fysiek plaatsvinden, afhankelijk van jouw voorkeur. We starten met een kennismakingsafspraak om zowel jouw bedrijf als het onze beter te leren kennen. Vervolgens plannen we doorgaans meerdere demo's in om er zeker van te zijn dat we voldoen aan jouw specifieke wensen en behoeften. Tevens bestaat de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen door te schaduwdraaien met onze software.
Laatste demo, ook wel bekend als de inventarisatie meeting. Tijdens deze afspraak voeren we een grondige inventarisatie uit, waarbij onze product owner of backofficespecialist aanwezig is om er zeker van te zijn dat we volledig tegemoetkomen aan jouw wensen en behoeften. Bovendien verzamelen we informatie voor het implementatie- en datamigratie plan.
Nadat het implementatie- en datamigratie plan duidelijk zijn vastgesteld, verstrekken wij jou de inloggegevens voor onze eigen onboarding software. Hierin kun je het intakeformulier invullen met betrekking tot jouw bedrijf. Zodra dit formulier door ons is gecontroleerd, zullen wij deze informatie integreren in jouw Flexmeester software en deze conform wet- en regelgeving inrichten.
Na de configuratie van de software kun je inloggen en ontvang je 3 à 4 trainingssessies. Dankzij onze intuïtieve software is slechts een beperkt aantal trainingen nodig om vertrouwd te raken met de functionaliteiten. Je zult al snel ervaren dat de leercurve laag is. Deze intuïtieve technologie is het resultaat van low-code programmering en de ontwikkeling door flex-experts met meer dan 20 jaar ervaring in de uitzendbranche.
Er zijn twee methoden beschikbaar voor datamigratie. Voor grotere klanten bieden we op maat gemaakte datamigratie aan. Alternatief kunnen klanten gebruikmaken van onze gestandaardiseerde Excel-bestanden, die ze invullen en uploaden in onze onboarding software. Op deze manier kunnen wij de verstrekte informatie eerst controleren en goedkeuren alvorens deze in jullie Flexmeester software te importeren.
Na de inrichting (stap 3) ben je feitelijk al live. Echter, na de datamigratie kun je echt beginnen met onder andere verlonen en factureren. Bij de eerste verloningen en facturaties bieden wij ondersteuning, waarbij je kunt vertrouwen op de expertise van onze flex-experts. Ons team is telefonisch snel bereikbaar! Uiteraard kun je ons ook bereiken per e-mail, chat of gebruikmaken van ons ticketsysteem.